Sider

22.09.2008

Comme des Garcons


Photo: ladybird
Jeg hadde ikke sett for meg at jeg skulle stå i kø utenfor H&M i år i anledning deres designersamarbeid. Men så kom jeg over dette bildet i Elle. Den prikkete cardiganen og det prikkete skjerfet er til å spise. Og Carmen Hillestad gjør en helt enestående jobb i denne photoshooten, jeg tror jeg tør påstå at det er de beste bildene jeg har sett av henne. Noensinne.
-----------------------------------------------------
I wasn't planning on queuing outside H&M when they are launching their designercollaoration this year. Until I saw this photo. Carmen Hillestad looks absolutelt stunning in this Comme des Garcons for H&M cardigan+scarf combo. I love it. I have never seen her that amazing. Wow. I want what she is wearing. I guess she have done her job correctly then!

10 kommentarer :

Frøken Funky Farm sa...

Enig, hun er rett og slett slående på de bildene.

Ladybird sa...

Line: Hun ser helt fantastisk ut, uforlemmelige bilder!

Anonym sa...

Når kommer varene i butikk?

Ladybird sa...

De kommer i noevember en gang, nå husker jeg ikke den konkrete datoen... ;)

Marte sa...

Så cute!

Pinton sa...

jeg har tatt bilde av den vesten til deg..skal legge den ut i morgen!:)

Ladybird sa...

Marte: ja ikke sant, og ikke søtt på den klissete måten ;) Litt sånn søtt/tøft ;-p

Ladybird sa...

Pinton: det er jenta si det! nå er jeg spent!

Tuppene sa...

Helt fantastisk!

Ladybird sa...

FrkTetlie: du har ikke kommentert før. Hyggelig med nye fjes ;-) Det er virkelig helt fantastisk, Hillestad ser perfekt ut, bildet er komposisjonen av bildet er flott, og antrekket er fantastisk!