Sider

26.08.2008

Brooklyn Pool Party


Utrolig søt jente med et casualt antrekk. Kule bikerboots fungerer bra.

Avslappet og feminint, perfekt for kvelder nå på sensommeren.

Striper fungerer bra til kule jeans.

Chanelveska er vi vant til å se, men den fungerer alltid. Skovalget derimot, er litt uventet, men veldig riktig.

Jeg elsker fargene, i pudderfarger og dusty shades ser man alltid bra ut.

Veldig enkelt, veldig fint.

Denne Isabel Marant genseren fungerer flott som kjole.

Jeg elsker sandalene hennes, fra Tsumori Chisato
Photos: Elle
Konsertklare jenter viser eksellent streetstyle under Wilco konserten i Brooklyn Park Pool.
---------------------------------------------
Stylish musicloving girls hanging out in Brooklyn Park Pool, listening to Wilco. Looking good!

11 kommentarer :

Anonym sa...

hun øverste er jo skuespiller, men husker ikke helt hvilken serie jeg har sett henne i

m sa...

foto decadent :) digget andre og fjerde outfiten!

m sa...

tror forresten hun øverste har spilt i beverly hills 90210

HG80.no sa...

Jepp, kjente også igjen hun øverste - men husket ikke hvor fra jeg hadde henne. Og du - takk for link søta :) Håper du liker det vi holder på med... Artig å være på blogger`n igjen, selv om det så klart blir på en litt annen måte nå. Klem, Pia

Ladybird sa...

Anonym, Maia og Pia: Dere har så rett ladies, hun søte snella på det første bildet heter Lindsay Price og har blant annet vært med i "Lipctick jungle"...om hun har vært med i 90210 vet jeg ikke. :) Må jo linke til deg, Pia, alt du gjør som jeg har sett, er jo bra! ;)

Marte sa...

Så mange fine antrekk!

Ladybird sa...

Marte; jammen meg, jentene over dammen kler seg bra de, spesielt i NY ;)

Jotti sa...

mange kule antrekk;)

Ladybird sa...

Jotti<3: Streetstyle er digg ;)

Anonym sa...

Fine antrekk. Isabel Marant-genseren tror jeg derimot er en combo/playsuit. Har en tilsvarende i svart...

Ladybird sa...

Anonym: Heldiggrisen ;) Det er litt vanskelig å se konkret hva det er på bildet, men i teksten der jeg fant bildet sto det at det var en jumper, så da skrev jeg det jeg :) Fin er den uansett ;)