Sider

08.07.2008

Do or don't?


Photo: Trendycrew
En venninne av meg har denne buksa fra Bershka. og jeg synes den er så kul. Hun bor i en annen by, så da synes jeg det er helt greit å kjøpe samme bukse. Hva synes dere om buksa, bør jeg ta turen innom Bershka til helgen?
----------------------------------------------
These pants are really cool. I found a picture of them in a streetstyleblog. One of my best freinds have these pants, and they are so cool. I am thinking of buying them...Have to think about it for some days, I am visiting a Bershka store this weekend...What do you think, do you fancy it?

8 kommentarer :

Anonym sa...

i adore them - if you can get your hands on them totally get these!!!

Ladybird sa...

The Kitten: Yes, aren't they cool ;)

Hillewhisky sa...

Love it!

Pinton sa...

jeg synes faktisk de var kule.! jeg ville kjøpt dem, men en visshet om at jeg kanskje hadde blitt lei av dem etter et par mnd:)

Ladybird sa...

Hillevi: Good good, da blir det vel Bershkatur på meg ;)

Ladybird sa...

Pinton: de er heldigvis av den behagelige typen, slik at jeg kan bruke de som slakkebukser hjemme eller pysj hvis jeg blir lei av de ;)

Malin sa...

Fantastisk blogg :)

Ladybird sa...

Malin: takk skal du ha, nå må jeg sjekke ut din også ;)