Sider

09.07.2008

1,2,3,4,5,6,7,8,9...


1.Dette her hadde faktisk blitt den nye yndlingsveska mi. Jeg vil ha. NÅ!

2.Dette skulpturelle skjørtet.

3. O la la...jeg ELSKER disse!

4. Hadde vært perfekt for høstgarderoben...hadde sikkert begynnt å bruke den allerede nå...lekker!


5. Blomstret kjole på sitt beste.

6. LBD. Chic og litt annerledes.

7. Statement t-shirt med et budskap jeg kan si meg enig i. Smart og søt.

8. For kontordager, secretarystyle...

9. Jumpsuit gone dancing...
Photos: Topshop
Ni grunner til å ønske seg Topshop hit til Norge.
--------------------------------------
Nine reasons to love Topshop.

6 kommentarer :

Anonym sa...

Det ryktes at Topshop kommer til Norge, nærmere bestemt i Hegdehausveien 30. Sjekk ut http://www.elle.no/?id=829

Hilde N sa...

NEIIIIIIII!!!! Jeg vil ikke ha Topshop til Norge! Det er jo ikke noe moro å handle i utlandet lenger når alle de fordømte butikkene med kule klær kommer hit. Også ender du bare opp med å møte 700 jenter på gata i akkurat de samme klærne! KJEDELIIIG!

Hilde N sa...

NEIIIIIIII!!!! Jeg vil ikke ha Topshop til Norge! Det er jo ikke noe moro å handle i utlandet lenger når alle de fordømte butikkene med kule klær kommer hit. Også ender du bare opp med å møte 700 jenter på gata i akkurat de samme klærne! KJEDELIIIG!

Anonym sa...

hilde n er riktig, alle her i Skottland har Topshop på seg! men jeg vet at mange ville elske å ha Topshop i Norge, så jeg håper at ryktene er sant for dere!
høst kolleksjon ser så hyggelig ut! skoene er fantastisk.

Ladybird sa...

Elisabeth og Hilde N: det har jeg ikke fått med meg, spennende. Jeg synes egentlig ikke det gjør noe om de kommer, de er tross alt en stor kjede og nordmenn reiser så mye allerede, at jeg ser masse Topshop her i Oslo hver dag. Man tenker bare ikke over at det er den kjolen fra topshop og de skoa, fordi man ikke er innom butikkene jevnlig... :)

Ladybird sa...

love love love the shoes, oldoldfashion ;) Topshop er alltids stas det ja, jeg må jo innom når jeg er et sted de har det. ;) Men skal nok tåle å få det hit til lands og ;) Kjedebutikker er kjedebutikker, skal man sprite opp med noe originalt får man kjøpe brukt eller fra Ebay eller noe...moro det og ;)