Sider

03.06.2008

Riga weekend


5.juni begynner de å sende Sex og Singelliv på kinoen i Riga...eller "Sekss un Lielpielseta" som den heter der borte.

Typisk Rigastyle....på kino...eller hvor som helst...



My shadowside of life

Riga er full av grønne vakre parker, du kan for eksempel låne båt og ro opp elva...SATC style..

På Hotel Reval kan man nyte en fresh drink og nyte utsikten over hele byen...

Et av torgene i Rigas gamleby. Her kan du handle rav eller andre typiske latviske souvenirer...eller bare nyte en kald Aldaris.




Å rusle rundt i Rigas gamleby i sola er utrolig koselig, man kan finne nye kafeer rundt hvert hjørne eller i ethvert smug.



Et kvarters kjøretur utenfor Riga finner du kilometer på kilometer med hvite sandstrender.

Jurmala, feristed med tradisjonelle trehus eller moderne funkisvillaer.


Girls...Riga style

Ladies limousin...for den som vil
Photos: Ladybird
Jeg tilbragte helgen i herlige Riga. Nydelig vær, strandliv, trange brosteinsgater, litt shopping, tapas og is.
-------------------------------------------------
I spent my weekend in Riga. Strolled the streets in the old city, enjoyed the sun on yhe white beach in Jurmala, did some shopping, ate a lot of icecream in the sun, walked in the green parks...

10 kommentarer :

Vertiginoso sa...

Ooooohhhhh These statues are going to make many jealous persons !!!
Gracefully On tiptoe . . .
I went there never but Baltic States seem to have a subtle, captivating atmosphere . . .

A Bientôt, Antoine

Ladybird sa...

Oh, you should go there! It is a really beautiful city, holding all kind of treasures. I love the old city, the architecture, the beaches, the food....worth a visit :)

momoiro-chan sa...

Riga ser herlig ut! :)

Marte sa...

Øverst i det hotellet har jeg vært og drukket en god mocca:) kjempefin utsikt:)

Mie sa...

Hehe, jeg var faktisk der i helgen sammen med min kjære! Vi hadde en fantastisk helg, og er solbrente på nesen :)

Anonym sa...

Å som jeg savner Riga! Må dit igjen snart!!

Ladybird sa...

Momoiro- Chan: Så absolutt å anbefale! ;)

Ladybird sa...

Marte: Man må jo innom skybar en tur, ta en kaffe eller en drink! Veldig mange bra drinlker der... ;)

Ladybird sa...

Mie: Så festlig! håper dere koste dere masse, jeg er blitt veldig glad i byen og gleder meg til hver gang jeg skal dit :) Bare et par uker til neste gang :)

Ladybird sa...

Amie: Ja, det må du! Det er fantastisk der på sommeren!