Sider

19.05.2008

Should I stay or should I go...?










Photos: Vogue
Should I stay, or should I go? Det er et spørsmål Carrie har stilt seg endel ganger når det kommer til forholdet til Big. Etter disse bildene å dømme, skal hun bli! Nydelige bilder, tatt av Annie Leibovitz.
-------------------------------------------------
Should I stay, or should I go? That is a question Carrie have asked herself several times ,when it comes to her relationship with Big. If the answer were to be found in these pictures, she should definitely stay! Amazing pictures, seen i Vogue, shot by Annie Leibovitz.

10 kommentarer :

Anonym sa...

fine bilder! Jeg gleder meg sånn til filmen! :)

Ladybird sa...

Åhhh...det skal bli en fantastisk kveld! Tror nok den kinoturen blir kombinert med en real jentekveld!

Katarina sa...

Annie er bare helt genial fotograf!! Me like her:-)Glede mæ te filmen kommer jeg:-)

Ladybird sa...

Hun tar noen helt fantastiske bilder ja, imponerende! Og filmen, den gleder vi oss til! Det blir så moro!

Salatbolla sa...

mmmh! gleder meg også! =)
herlige bilder!

Ladybird sa...

Jippi, det skal bli så moro :) Husk å bestille billetter nå, de ble lagt ut for salg i går!

Eastsidestar sa...

shit for noen bra bilder! tror omtrent alle bloggjenter skal på premieren. vi burde nesten ha et bloggtreff.

Ladybird sa...

Bildene er helt rå ja! Jeg gleder meg så til filmen! Hadde vært moro med bloggtreff :)

Marte sa...

De bildene er så nydelige!:) Digger det bildet hvor de ligger på det røde teppet i trappen og det bildet der de ser på hverandre foran det maleriet!

Ladybird sa...

Marte: det er helt fantastisk fotoarbeid. Og man blir jo så fascinert av de to og...og klærne da...alltid like fantastiske, selv om jeg tviler på at Patricia har vært med å plukket ut det her :)