Sider

07.04.2008

SATC


SATC spillet, perfekt for jentekveld...og som oppvarming før filmen...

Klespose, til en fantastisk Carriekjole du har...

Skopose, egentlig et genialt påfunn. jeg reiser masse og pakker alltid sko i skoposer, litt penere en Remaposen. Eller kanskje "Kiss&Tell" boka hadde gjort susen...

Photos: HBO
Eller hva med Yogamattebag?
SATC. Alle jenter gleder seg til filmen. I mens vi venter, kan vi jo for eksempel skaffe oss noe SATC gear på HBO sine sider.
---------------------------------------------
Waiting, waiting, waiting...for the fabulous SATC movie. Do some SATC shopping at the HBO site. A yogabag maybe, or the SATC Trivia, or maybe an ecofriendly shoe bag for those fabulous stilletos your packing...

6 kommentarer :

Marte sa...

så søte saker!! Kunne tenke meg noen sånne skoposer..Mye koseligere enn plastposer ja;) enig i det;)

Ladybird sa...

Det er faktisk veldig mye morsomme SATC saker...for ihuga tilhengere ;) Skoposer er helt genialt, jeg ante ikke hvor genialt det var før jeg fikk meg noen selv :) Nå er jeg avhengig.

Snart tretti sa...

Jeg har Kiss and tell-boken. ELSKER den:) Anbefales. Tenker også jeg og mine venninner kunne hatt mye moro med spillet!

Ladybird sa...

Ahhh...kanskje jeg skal skaffe meg boka da...jeg har en venninne som har spillet, men vi har ikke fått testet det enda :)

Anonym sa...

Jeg kjøpte meg Kiss and tell-boken da jeg var i Paris. Veldig bra bok, får alltid lyst til å se på Sex and the city når jeg kikker i den:)

Ladybird sa...

siden flere anbefaler den så varmt, så tror jeg nok jeg må skaffe meg den og... :)