Sider

17.03.2008

Smashbox


Photo: Smashbox
Jeg kan vel ikke skryte på meg å være så dreven med sminke. Det går i det samme gamle her i gården. Jeg er ikke akkurat av typen som eksperimenterer med masse ulike øyenskygger og lignende. men jeg elsker gode produkter, og det finner man blant annet hos Smashbox. Akkurat nå er det O-glossen som står på ønskelista. Det er leppepomade versjonen av deres berømte O-Glow, som gir kinnene den perfekte rødmende fargen.
---------------------------------------
I would love to give O-Gloss a try. It is the lipproduct following the very famous O-Glow blush. Gotta get my hand of one of these glosses.

2 kommentarer :

Hilde, Beautybasket.no sa...

Hei! Ett gammelt innlegg, men jeg spør bare om du fikk testet denne? Kjøpte du en den gangen? Er litt spent på mottagelsen av Smashbox hos oss. Legger inn varer for fullt;) Stort sortiment..

Ladybird sa...

Hei Hilde :) Jeg har testet den og skrevet om det. Innlegget heter O'gloss tror jeg. Jeg er superglad i den, den gir den perfekte rosafargen. Akkurat som om man har spist en kurv med bringebær, dessuten er konsistensen herlig. den er absolutt en av mine favoritter :-) Har også lest om den i masse magasiner, kanskje dere kunne lagt inn lenker eller utklipp av disse magasinsidene på Beautybasket. jeg blir ihvertfall fristet av denslags ;-)