Sider

19.03.2008

Lovely





Foto: Ladybird har knipset fra Costume
Jeg falt for makeupsidene i den nyeste utgaven av norske Costume. Apropos Costume, det irriterer meg fortsatt at danske Costume ikke selges i Norge, jeg foretrekker den danske utgaven jeg. Uansett, sminken på disse sidene var fab, sjelden jeg legger merke til slike sider, det var liksom noe spesielt med de. Tina Solberg Torstad som er kvinnen bak styling og sminke. Lovely.
--------------------------------------------
It is not often I really stop and look at beautyfeatures in magazines. When I got the newest issue of norwegian Costume these pages really spoke to me. I loved the looks. I guess I will nevner wear any of those, if I tried these looks I would look like a clown. But still, so lovely! Good job by the stylist and Makeup artist, Tina Solberg Torstad.

9 kommentarer :

Katarina sa...

Mener jeg fikk kjøpt det danske costume da jeg bodde i norge før det norske kom... Hm...har i allefall kjøpt det norske også denne gang. God påske :-)

Marte sa...

Den rougen fra Clinique på bilde 3 ser så fin ut:)

Ladybird sa...

Katarina: Ja, man fikk kjøpt det danske før, men når det norske kom kjøpte de opp rettighetene. Det synes jeg er dumt, for jeg ville gjerne hatt valget, selv om de trykker mye av det samme. Heldigvis har jeg en jobb der jeg er i Danmark innimellom. Skal dit på motemesse i april, noen forslag til spisesteder? :)

Ladybird sa...

Marte: Ja!!! Den ser så fresh ut! Vil ha...

Spis, løp, les sa...

Jeg syns også det er en uting at den danske utgaven ikke er å få her i landet. Kanskje man kan abonnere?
God påske!

Anonym sa...

Sophia :)
Vakker....

Ladybird sa...

Hun er et godt grunnlag for å få til en vakker make up ja :)

Anonym sa...

Takk, babe!
For at du puttet bildene her og likte dem, veldig glad for komplimentet!=)=)Ha en herlig helg!
klem

Ladybird sa...

Det er så absolutt fortjent Tina, du gjorde en fantastisk jobb der! Jeg klarer ikke glemme den oransje øyesminken, fantastisk!

Ha en strålende helg du også ;)
Jeg skal kose meg med motemesse i Køben ;)