Sider

24.03.2008

Alexa Chung





Photos: Style, Costume
Den britiske itjenta som hylles i både Elle og Vogue for sin klesstil. Tidligere modell, nå tvvert for Channel 4. Britisk mor og kinesisk far. Hun blir inspirert av Jane Birkin, Olsen tvillingene og Francoise Hardy. Og ja, hun har en rå stil.
---------------------------------------
It-Girl Alexa Chung. Used to be a model, now works for Channel 4 in Brittain. Her father is chinese anf her mother english. Vogue and Elle loves her style. She says she gets inspired by Jane Birkin, The Olsen twins and Francoise Hardy. And she looks fab!

6 kommentarer :

Style Spot sa...

Elsker Alexa !! Hun er en av mine absolutte favortitter når det gjelder fashion !

Hatt en fin påske? :) Forresten, jeg har fått brukt skoene mine en del..og du hadde rett..jeg følte meg helt smashing ;)

Ladybird sa...

Alexa er superhot!
Påsken har vært fenomenal, så synd den er over så altfor fort :) Håper du koste deg masse og.

Så godt å høre, tenkte jo at de måtte bli en suksess, de er jo så fiiiine!

Anonym sa...

wow, inspirasjon!

Ladybird sa...

Marte: Ja, ikke sant det er deilig med litt inspirasjon innimellom. det trengs det i slike overgangsperioder som vi har nå :)

Style Spot sa...

Koselig å høre at du har hatt det fint i påsken =) Har hatt det kjempe kos jeg også.

Jepp, super fine er de !! Har du fått brukt de noe da?

Ladybird sa...

Godt å høre at du har kost deg, den går litt for fort unna den påsken! :)

Jeg har fått brukt de litt, nydelige skoene...men det blir mye mer! ;)