Sider

04.02.2008

L'Officielle








Photos: ladybird
Hvis du skal kjøpe et blad hver sesong. La det være L'Officiel sin accessories utgave som kommer ut to ganger i året. Vesker og sko fra hver designer er gransket og de skoene som best representerer trendene er vist frem. Mye ekstremt, mye vakker, og vannvittig inspirerende. Et must for de som er godt over normal moteinteresserte.
-----------------------------------------------
L'Officiel Accessories comes out two times each year and gives you such a perfect sum up of coming season. A must for fashionistas.

10 kommentarer :

Spis, løp, les sa...

Oj, fins dette på Narvesen? Skal på totgtur i morgen og dette hadde jo vært perfekt lektyre!

Ladybird sa...

Det finne på Narvesen. men det er ikke enkelt å få tak i. Jeg vet kun om en Narvesen butikk som har det. Og det er den som ligger på hjørnet ved trikkstoppen "Nasjonalteateret". DEn som er toetasjer, ligger i samme bygget som den fantastisk flotte blomsterforretningen og Teatercafeen. :)

Spis, løp, les sa...

Der har de jo det meste.. Litt omvei, men kanskje jeg skal stå opp litt før og ta turen innom. har lyst på ny veske til våren og jeg finner kanskje en fin en i bladet. Vurderer en hvit, men klarer ikke å bli enig med meg selv. Hva syns vi egentlig om hvite vesker?

Ladybird sa...

Det et fantastisk blad, så jeg ville stått opp litt tidligere for det. Vil bare si fra at prisen er temmelig "fantastisk" den og, så du ikke får helt sjokk. Bladet koster 245,- Hvit er, som jeg har skrevet fær en gang, en vanskelig farge. Hvitt ser enten superclassy ut eller utrolig billig ut. Derfor er det veldig viktig med et godt snitt på veska, og et godt materiale. Syntetsike materialer må vurderes med stor omhu. :) Når det funker er det fabulous! Jeg har forresten ingen helt hvite vesker, men noen cremefargede som jeg er svært fornøyd med.

Spis, løp, les sa...

Jeg har forelsket meg i en hvit fra Marc Jacobs. Hvis jeg klarer å sparke i gang en blogg skal jeg legge ut bilde :-)
245 er jo en artig pris. Blader er så dyrt her i landet. Pleier alltid å hamstre når jeg er på reise. Jeg sto opp før fem i dag, da klarer jeg nok noen minuttet før i morgen også.

Ladybird sa...

He he he...godt å høre at andre også har jobber eller lignende som gjør at de også må stå opp ukristelig tidlig innimellom.

Ja, legg ut bilde av den hvis du begynner å blogge. hadde vært moro om du bestemte deg for å prøve deg på det vettu... ;)

Jeg hamstrer også blader i utlandet, Norge har noen stive priser på magasiner. Og da er det ihvertfall dyrt når det kommer til spesialutgaver som dette :)

Spis, løp, les sa...

Hmm... Var innom Narvesen, men fant det ikke. Er det lenge siden du kjøpte det kanskje?

Ladybird sa...

Det var ikke så lett å finne, så endte med at jeg måtte spørre etter hvor det sto. Det sto på venstre side, med en gang du kommer inn. Innerst ved en stolpe...Men de tar jo ikke så mange inn, så kan hende de er tomme. Men er ikke så lenge siden jeg var innom. Jeg så forresten en veldig fin lys veske i dag. Ikke hvit, men mer kittfarget. Bare 299,-. På Cubus av alle ting :) Ta en titt på den. jeg tror jeg skal ha en...

Spis, løp, les sa...

Kanskje de ikke har fler igjen.. Jeg fant bare ett som kostet 75, men det var vel ikke det riktige.

Ladybird sa...

Det er den "månedlige" versjonen. Mer et vanlig motemagasin. Denne asseccoarutgaven er en sesong utgave, kommer kun ut på våren og høsten. Så da er det bare det vanlige magasinet du har funnet. :) Men som sagt, det sto vanskelig til, jeg spurte meg frem til det.