Sider

12.02.2008

Blomster




Photo: Ladybird
Jeg går ofte forbi "Westside blomst" på Majorstuen på vei til jobb. De har fantastiske blomster og anbefales hvis du har lyst på en nydelig bukett å glede deg over. Jeg er ikke så glad i roser som jenter flest, men rosene der er helt nydelige. Fargene de velger er virkelig fantastiske.
-------------------------------------------
On my way to work I walk by this shop selling the most beautiful flowers. It is always temting to buy some beautiful flowers for the weekend.

2 kommentarer :

Katarina sa...

Kniiis...Er det et hint,hint rett før Valentinesdagen..kniis... ;-) Ja, har sikkert maaange fie blomstrer der ja. Klem

Ladybird sa...

he he he...det tenkte jeg faktisk ikke på :) Men når du sier det, jeg skal be han titte innom bloggen min :) Han plukker nemlig opp et og annet tips derfra, så kanskje denne går hjem og ;)