Sider

30.01.2008

What to do?




Photo: Ladybird
Er denne kjolen fra Zara en keeper? Jeg er nemlig veldig usikker. Og det er jo ikke noe spesielt godt tegn. Man skal liksom være 100% sikker. Men den siste tiden har jeg angret meg for at jeg ikke kjøpte endel ting. Billig er den jo, kun 299,-. Klarer ikke bestemme meg. Man har en tendens til å bli litt rombeformet i slik mønster, noen som skjønner hva jeg mener? he he he...Hva synes dere? Keep it, or leave it?
---------------------------------------------------------
So hard to decide. Should I keep this Zara dress og take it back. I am concerned the fitting isn't the best. Or is it just the stripes? What do you think, should I keep it or return it?

16 kommentarer :

Anonym sa...

I'd return it - I don't like it.

Ladybird sa...

Thanx, I like an honest opinion :) There is something about it that doesnt feel right.

Anonym sa...

Hei,kjempebra side! Finner mye inspirasjon her:) men når det kommer til denne nye kjolen, synes jeg du skal levere den tilbake.

Enig med deg i at det var noe ved den som ikke helt stemmte!

Ladybird sa...

He he he...det her er bra, da har jeg fått bekreftet mistanken min :) Den passer seg badre på hengeren på Zara. :) Takk for skryt, hyggelig at du liker den lille hobbyen min :)

Anonym sa...

Om du ikke har bestemt deg enda.. så er jeg ening med resten!:)

K.Line sa...

While the cut is sweet, stripes are often a challenge. I'd probably return it...

Ladybird sa...

It's going back cuties! Tvilen min er bekreftet ;) Tusen takk for ærlige tilbakemeldinger :)

C. sa...

return it dear...;)

Ladybird sa...

Done ;)

Katarina sa...

Hei..jeg selv kan ikke like striper, og det eneste som var stilig med den var formen og det lille belte fram ellers var den to much med stripene...Så jeg ville levert den tilbake :-)

Anonym sa...

Jeg vet hva som er galt med den! Den blir litt kolossal, fordi det er striper helt fra knær til hals, og når det er så stripete og stort helt opp til halsen med belte rett under puppene, så blir på en måte puppene litt kjerringaktig - det ser litt sånn budeie ut med pupper fra halsen til det beltet. Dette er et fenomen som ville gjeldt stort sett alle jenter som tok på seg en kjole som det!! Du er nydelig i de andre antrekkene du poster! Vanskelig å forklare, det synes ikke så bra live, men man ser det godt på bilder!!

Anonym sa...

Ah, jeg mener det er en keeper..Tenk Grove gråe tights og høye heler. Me like.Synd du leverte den tilbake:/

Maria sa...

Jeg syns det var en keeper. Også kunnejeg ha arvet den når du var ferdig med den!! :)

Anonym sa...

Den skulle hatt bredere belte og kortere ermer. Hadde den hatt det hadde jeg beholdt den:)

Zava sa...

Den er helt grei, men ikke mer i grunnen. Synes du skal lever den tilbake jeg, siden du allerede er i tvil selv også...

Ladybird sa...

Dere er så søte når dere kommenterer. :) Den ble levert, det stemte bare ikke, følte jeg fikk helt snål fasong i den. Fra siden så så jeg helt sylinderformet ut...he he he. Ikke bra :) Men den var utrolig fin der den hang i butikken. Du er virkelig inne på noe der Stine, du setter fingeren på det jeg tenkte også. Dessuten skjønner jeg ikke hvordan den sitter på jenter som er litt mer brystfagre enn meg, jeg måtte dra den godt ned for at båndet skulle være under puppene...da kan jeg tenke meg hvordan det blir med de som er tyngre utstyrt på puppefronten :) Kjolen er levert og pengene gikk lett med til shopping i Riga i helgen ;)