Sider

23.01.2008

Rosa



Photo: side2 og ladybird
Det ble rosa jakke på meg. På 70% til og med. En igjen i min størrelse. Man skal ha flaks innimellom. Snittet er litt i søteste laget for meg, jeg hadde i utgangspunktet tenkt mer på en røffere type, men jeg kan vel koste på meg å være litt snuppete innimellom. Jakka er faktisk veldig lik den Ashlee har på disse bildene, bare at min er knæsjere rosa.
---------------------------------------------
The hunt for the pink jacket is over. I got it, it was even on 70% discount. Ashlee have a quite similar one, but mine is even brighter pink.

6 kommentarer :

Spis, løp, les sa...

Gratulerer med rosa jakke, den var kjempefin! Hvor fant du den?

Ladybird sa...

Jeg fant den på Warehouse :) Knall butikk det altså :)

Spis, løp, les sa...

De har mye fint der, butikken ligger rett ved jobb så jeg går ofte forbi.. Du kommer til å få masse komplimenter for den, alle legger merke til freshe damer i rosa :-)

Ladybird sa...

Vet du hva, jeg tror nesten alle på jobben og alle venninnene mine har kommentert den allerede, og veldig mange ekspeditriser i butikker...så den er jeg blitt riktig så glad i :) Warehouse er genialt altså, herlige snitt og masse fine farger.

Spis, løp, les sa...

Nesten så jeg vil ha selv.. Kanskje hvis jeg bytter den mot massasjetime på Dragonfly som jeg har bestilt til søndag.. Men nei, jeg skal være flink og ikke shoppe så mye. Avtale med grombaben ser du :-)

Ladybird sa...

He he he...Dragonfly er herlig du :) Du ble ikke for ødelagt etter forrige gang? Da kommer dere to til å kose dere, herlig sted.