Sider

27.01.2008

Dagens...søndag




Photos: Ladybird, luna pier
Søndag er en god dag. Denne søndagen er viet avslappning. Bare ta det helt rolig og kose seg med god samvittighet. Jobbfri, treningsfri og bare slappe av. Litt klessvask hører med, men så lukter det jo så deilig i leiligheten etterpå. Og en stor bolle med is, krem, banan, sjokoladepulver og alt snasket jeg kan finne.
Joggebukse fra New Yorker
Singlet fra H&M
-------------------------------------------------------
Sunday. I am spending the day in my most comfy clothes, doing some laundry and eating a big bowl of icecream. Sundays like this is goooood.

9 kommentarer :

Anonym sa...

jeg liker bloggen din! :D
hva slags kamera bruker du? bildene er jo så fine
=)

Anonym sa...

I love lazy sundays. Unfortunately I always feel a little uneasy when doing nothing at the moment because I still have the feeling as if this semester isn't over yet stress-wise.

Ladybird sa...

Hanna: Jeg bruker enten mobilen min, en samsung 600,-, ellers har jeg et canon digitalkamera, ikke noe fancy greier men et ixus 50, og det er jeg veldig fornøyd med. Takk for hygelig kommentar! :) Håper du har hatt en flott søndag!

Kitten: Long time no seen,nice to hear from you again. :) Hope you have had a great sunday as well. I know that feelign, the feeling of always having the thing you should have done in the back of your head. Beeing a student is synonom with always having that feeiling. But youre hanging in there, cutie!

iselillja sa...

Det så ut som en utrolig koslig søndag ja :) Søndager er FINE dager! Bare synd det er mandag allerede i morgen, hehe ..

<3 nyvaskede godluktende klær :)

Ladybird sa...

Mandager har en tendens til å bli litt blå etter en herlig søndag ja, men man får gjøre det beste ut av mandagene og :) Ingenting lukter bedre en nyvaskede klær. Herlig!

Bo-Bo-Chic sa...

ÅÅÅÅ guuud så fristende den bollen med is var!!!

Guuud..... særlig for noen som er på detox....

Grr.... burde aldri gått inn på siden din, heheh....

Håper du har hatt en fin helg!

Ciao Bella

Ladybird sa...

he he he....den detoxen altså...jeg er faktisk på detox jeg og, tar noen mariatistelpiller, og det skal jeg gjøre en måned. Så litt is på en søndag, det må jeg bare ha ;)

Marte sa...

søndag er deilig:D Isen din så veldig god ut forresten!;)

Ladybird sa...

Søndager er en helt klart en deilig dag :)