Sider

24.11.2007

Lost in translation


Jeg har tippet 1000 poster og har tenkt på en sak. Det er endel utenlandske besøkende som synes det er trist at de ikke forstår hva jeg skriver. Derfor skal jeg prøve å legge til små bidrag på engelsk. Til mine utenlandske lesere. Et lite søk på min ratingside viste at jeg har lesere fra blant annet Brasil, Kina, Spania, England, Frankrike, Polen, Latvia, Russland, Italia, Egypt, Sverige, Danmark, Argentina, Mexico, Bulgaria, Tyskland, Hellas, Portugal...og mange andre. Derfor gir jeg det et forsøk.
----------------------------------------
The time have come for me to add som lines in english when I blog. This is for all my foreign visitors. I hope this will make you enjoy the blog even more. Thank you for the support!

5 kommentarer :

Marte sa...

wow,stilig:) popis du! men hvor finner du din ratingside?

Ladybird sa...

:) Ratingsider legger du til selv. Hvis du ser nederest på siden min, helt til høyre, ser du at det ligger noen små ikoner. Blant annet sol ratings. Hvis du klikker på disse, så vil jeg tro at du kommer inn på hjemmesidene til rankingleverandørene, slik at du kan adde din blogg :) Ganske festlig å følge med på. Man kan blant annet se hvilke søkeord som har ført til at noen går inn på siden din. Legg det til nå med en gang, skal se du blir litt hekta i begynnelsen ;)

Marte sa...

Aha! Det må jeg prøve;) hørtes morsomt ut!

Fleurette sa...

du må for all del ikke slutte å skrive på norsk. jeg liker at bloggen din er på norsk :-D

Ladybird sa...

Er du gæærn, hoveddelen min kommer til å være på norsk ;)Kors på halsen!