Sider

29.11.2007

Julekos



Photos: ladybird
Hvert år har jeg lagd julekalender til kjæresten. Han begynner nok å bli litt bortskjemt der. Men jeg koser meg med det. Det er koselig med sånne små prosjekter. Også får jeg litt julestemning på kjøpet. I år gikk det litt i glemmeboka. Inntil igår. Så da var det ut å ordne kalender. Det fiksa jeg utrolig nok på en dag. Og jeg var temmelig kry over at den enkle patenten ble seende ganske så søt ut. Alt jeg trengte var 24 hvite konvolutter, en hjertemønstret pressasak til å presse ut mønster i papir og hyssing. Og selvfølgelig 24 gaver! Håper han blir like glad i år da!
--------------------------------------------
Every year I make a calender for my boyfriend in december. He usually loves the small surprises each day. This year I was close to forgetting it, due to alot of work lately. But I pulled it together the last day. And my boyfriend....he was happy!

2 kommentarer :

Anonym sa...

Det der var skikkelig smart! Kanskje jeg lager det til kjæresten min neste år=)

Ladybird sa...

Den fungerte den den ;) Han ble veldig glad. Og jeg tror jeg slår til med denne typen kalender flere år, veldig enkel å lage og søt å se på!