Sider

03.06.2007

Der var skjerfene på plass


Jeg har vært litt på utkikk etter slike skjerf i det siste. De har noen lignende på Koma, men jeg synes 400,- er en latterlig pris for noe du kan få for en brøkdel av prisen. Etter å ha vært på Ikea gikk jeg forbi Shangri La nede ved jernbanetorget, og fant ut at jeg skulle ta en titt der. Og der lå de, på rekke og rad, i masse ulike farger. Jeg valgte et i en gyllen beigefarge og et blått. 59,- stykket. De lukter temmelig røkelse etter oppholdet på ShangriLa, men det går bort i vask.

4 kommentarer :

B sa...

oi, de var jommdn fine.

Ladybird sa...

ja, ikke sant de er fine! De var i masse farger. Vanskelig å bestemme seg. Blir vel kanskje flere og, kjenner jeg meg selv rett.

Anonym sa...

Da er det ingen tvil om at det blir en tur dit!Kan ikke fatte at Koma har hjerte til å overprise varene sine slik.Fy og skam!!!

Ladybird sa...

En ting hadde vært om man ikke kunne få tak i slike skjerf i Norge, men dette er jo typisk slike skjerf man finner i alle landets innvandrersjapper. Kan tenke meg de også har endel i den som ligger like bortenfor Youngstorget, jeg har ihvertfall funnet fine tunikaer der før. Det var rett og slett så jeg begynnte å le da jeg så prisen på de lignende skjerfene på Koma, er nesten så jeg må ta turen innom igjen bare for å forsikre meg om at det var riktig pris.