Sider

30.05.2007

My man


Photos: ladybird
Da jeg var i Riga for å besøke kjæresten overrasket han meg med en gave. Han vet at jeg ikke har hatt den tykkeste lommeboka den siste tiden, på grunn av eksamensforberedelser og dermed lite jobbing. Shoppingen har vært redusert, da jeg har prioritert å bruke penger på flybilletter for å besøke kjæresten min. En av dagene jeg var hos han ber han meg gå å hente noe i en kommode. Da jeg åpner skuffen ligger det en lapp med navnet mitt på. Da jeg åpner den så er det en liten innbydelse på shoppingspree på hans bekostning. Har enda ikke benyttet meg av den utrolig søte gaven, men gleder meg masse til neste gang jeg er der borte! Han er god han.

5 kommentarer :

Anonym sa...

Ååå, så utrolig romantisk! :D Han må være god ja!

Zava sa...

Det var gutten sin det!

Ladybird sa...

Han er så søt atte, skikkelig gromgutt. Stjerner i boka og pluss i margen.

Anonym sa...

Ikke bare har du kjæreste i RIGA. Men han betaler SHOPPING på deg også? Hvorfor er du i NORGE egentlig? Heheh

Ladybird sa...

He he he...kanskje det er nettopp derfor han tar på spanderbuksene, fordi jeg er her og han der....he he he. Neida, han er så god atte. kan ikke utelate at jeg tar et lengre opphold i Riga en gang jeg heller...