Sider

13.05.2007

Dagens antrekk




Photos: Ladybird og Pascal
Jeg har sittet i hele dag og skrevet skoleoppgave, en semiotisk analyse av Coca-Cola Zero. Ganske interessant, men litt trått i sluttfasen. Men nå er jeg ferdig og det er en deilig følelse. Etter skrivinga vasket jeg leiligheten. Da jeg vasket oppgangen kom min søte svenske nabo forbi, på vei hjem fra jobb på Pascal. Og tror du ikke hun hadde med seg litt leftovers hjem. Så da ble det kos med en himmelsk sjokoladekake. For en god nabo! Oppgaveskriving hele dagen var fort glemt.


Kjole fra Ellos

Hettejakke fra H&M

3 kommentarer :

Anonym sa...

Fin fin kjole:)

Zava sa...

Den kjolen var FIIIIN! Er på leiting etter sommerkjoler selv, men har enda ikke funnet noen.. Hvordan er kvaliteten på den? HM har mange som er fine å se på, men som er så slafsete/for tynne. Er ute etter en jersey eller litt sånn krepp-aktig, om du skjønner hva jeg mener? De kakene så forresten faaarlig gode ut :D

Ladybird sa...

Kine: Takk skal du ha! :o)

Zava: Takk for det snuppa! Jeg likte veldig godt fargene jeg da, også var den latterlig billig. 99 kroner! Den er riktignok veldig tynn. Ikke så tynn at den er gjennomsiktig, men det er ikke så lenge før.Minner litt om kvaliteten på helt vanlig metervare i bomull, tynn sådann. Men hva kan man forvente til den prisen da, den forsvarer prisen sin :)Og den er veldig behagelig. Den finnes også i en annen farge, i blå-turkise toner, den var også veldig lekker! Sjekk ut ellossidene, de har overraskende mye fine kjoler...Skjønner hva du mener ja, en med litt tyngde i stoffet, som faller fint ;) Og jeg sitter her godmett og smilende, så kos når sånne kaker dukker opp helt uventet :)