Sider

16.05.2007

Dagens antrekk-hjem, kjære hjem




Photos: Ladybird
Nå skal jeg hjem, noe jeg gleder meg masse til. Er hjemmekjær og nå er det lenge siden jeg har sett familie. Nå skal 17.mai feires, pappa har hatt bursdag, en svipptur til noen venninner som skal feire bursdagen sin og innom bestefar som også har hatt bursdag. Det er nok som skal gjøres på kort tid. Men det blir kos og jeg gleder meg! Ha en fin 17.mai alle sammen!

Tights fra Zara
Tunika fra H&M
Singlet fra H&M
Cardigan fra Mango
Hoops fra H&M
Belte fra Dolce&Gabbana
Hårbånd fra H&M

2 kommentarer :

Anonym sa...

God 17 mai til deg!Håper du får en fin dag.Blir aldri for stor til å reise hjem på besøk.Jeg er nok hjemmekjær som deg!

Ladybird sa...

Ja, ikke sant! Det er alltid utrolig deilig å komme hjem. Da koser man seg som aldri før! Håper du hadde en strålende feiring. :)