Sider

22.05.2007

Bilde-meme

Frøken Zava Palmer har tagget meg til denne bilde-meme'n. Artigt! Det går ut på at man skal svare med bilder istedet for ord.

Hva er du flink til?



Hva er du mest redd for?


Hvem skulle spilt deg i filmen om ditt liv?


Hvem drømmer du om å kline med?


Hvilket yrke ønsker du deg?

Hva ville du sunget på idol-audition?



Hva er det beste med hjemstedet ditt?

Hva ville du gjort hvis du var statsminister for en dag?

Hva drømmer du om?

Hvorfor er du ikke kjendis, egentlig?




Jeg tagger:



6 kommentarer :

Zava sa...

Hi hi, mange fine her :) Og at du digger Stormare, så kult! Husker du at jeg blogget om Galleri Sorgenfri i Sthlm? Tirilleia der fortalte at hun hadde ham innom som kunde fra tid til annen. Kameratenh hans var der visst ganske ofte, artig å vite :D

Ladybird sa...

Ja, dette var moro det Zava! Stormare har liksom utmerket seg litt hos meg etter jeg så Hamilton for mange mange år siden. Det er noe fascinerende med han, en uslepen diamant kanskje?! Da fikk jeg enda en god grunn til å dra til Galleri Sorgenfri ;)Artig da!

sus sa...

Skal prøve meg på den imorgen! Men
du da,drømmer du om å svømme med haier??

Ladybird sa...

Gleder meg til å se resulatet dit Sus! Ja, jeg har snorklet med haier før, det var helt fantastisk, så jeg kunne gjerne tenkt meg et dykk med haier også! fantastisk opplevelse vil jeg tro! De re liksom konger i havet, skikkelig mektige og elegante der de komme glidende...

sus sa...

Fy søren ladybird, tror det er haier jeg skal sette på plassen over hva jeg er mest redd for. Også driver du og bader med dem? Du er ikke sann altså! :-)

Ladybird sa...

He he he...disse jeg snorklet med var ikke så store og skumle da, finnes nok langt verre enn de. men virkelig en fantastisk opplevelse jeg bare må teste igjen. :)