Sider

28.04.2007

Festlige frøkner i Latvia


Dette bildet representerer Rigas jenter på en ganske bra måte. De har som regel enten blondt, mørkt eller rødt hår. Veldig klare farger med andre ord, finner sjelden noen med mellomfarger. Og brede striper, det er de glad i. Ofte å se jenter med brede striper i rødt, brunt og blondt...samtidig. De bruker tydeligvis en del lenger tid på håret sitt enn meg, jeg er jo latskapen selv på akkurat det, føner håret bare hvis jeg må. Ellers er glinsende stoffer, pels, volanger, mønster og masse stæsj en gjenganger her nede. Misforstå meg rett, det finnes og så jenter som kler seg enklere, men de er blant fåtallet. Og de skiller seg skikkelig ut. Jeg har stort sett trasket rundt i converse, jeans eller tights og parkas. Det vekker tydeligvis oppmerksomhet. Kjæresten min bemerket at alle vi møtte på gata så så på meg. Jeg er tydeligvis litt fremmed i klessveien, tror de anser meg som veldig ufeminin der jeg rusler rundt, blant stiletthæler og korte skjørt. Dette bildet er tatt fra La Rocca, som skal være landets største klubb. Har ikke vært der enda, liker meg best på de små, intime barene i Riga.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Hihihih...kunne ikke si meg mer enig!

Ladybird sa...

Det må oppleves ;)