Sider

22.04.2007

Annazbell



Sjekk ut nettmagasinet Annazbell. Do it, right away! Mye interessant lesestoff og vakre bilder. Jeg likte spesielt godt bildene i moteserien "Blonde Ambition". Godt stykke fotoarbeid av Baard Lunde. Baard Lunde er en dyktig norsk fotograf som arbeider mye med fashion, med base i New York og Oslo. Både stylist Linda Myrseth og makeup ansvarlig Connie Berg sørger for en superfresh editorial. Jeg simpelthen elsker uttrykket i bildene. Og det er ikke til å stikke under en stol at modellen Stine Pedersen, hever disse bildene til et nytt nivå. Hun er en av mine norske favorittmodeller. De norske modellene blir ofte veldig søte og kommersielle, men Stine Pedersen er tvers igjennom high fashion. Hun er ikke den modellen som har fått mest omtale og spalteplass i media, men hun har dere garantert sett masse av. Jeg får inntrykket av at mange modeller surfer mye på kjendisstatusen sin i Norge, men denne jenta får jobber fordi hun er ekstremt dyktig med det hun driver med, og surfer ikke på et kjent navn. Go Stine! Jeg synes det er flott å se nordmenn bak disse flotte bildene. Sjekk ut Annazbell. Les og nyt.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Tack för tipset! Av bilderna du visar här att döma så ser det verkligen lovande ut. Snygga lite edgy bilder!

Ladybird sa...

Nydelige bilder! Håper du liker resten av nettmagasinet også, det virker lovende ja!