Sider

02.03.2007

Vila inspireres av Stella


Photos: Vila and style.com
Jeg har en forkjærlighet for Stella McCartney. Hun har veldig feminine plagg, men med en avslappet tilbakelent touch. Vårens visning hadde en superfin fargepalett og mange kjente, men kjære siluetter. Da jeg var innom Vila sin nettside her om dagen, slo det meg at denne kjolen så veldig kjent ut. Mon tro om Vila har latt seg inspirere av Stella? Kjolen fra Vila finnes også i andre fargekombinasjoner, der likheten blir enda mer slående. Og Vila skal ha litt ros, da de har en del fine ting til en svært fornuftig pris. Jeg har mange favoritter fra Vila i skapet.

4 kommentarer :

B sa...

Var innom Zara i dag, så at de har noen Stellainspirertekjoler. Veldig like i både farge, mønster og snitt. Du burde ta en titt:)

C. sa...

uh i love the Stella McCartney kjole/topp! Nydelige farger!!:)

Ladybird sa...

Stemmer det Be, jeg så den rett før jeg reiste hjem jeg og. Den er jo nesten identisk i fargene. Fin var den. Og ikke det eneste som var fint der nå :o)

Ladybird sa...

Ja, Cathy, det er så fine farger sammen! Nice!