Sider

25.03.2007

Historien om skjorta



Photos: Ladybird
Jeg skulle på cafe med en venninne forleden dag. Jeg var ute i god tid og tok turen innom Zara før jeg skulle møte henne. Der falt jeg pladask for en skjorte en av de ansatte brukte. Letet gjennom hele butikken på jakt etter denne godbiten, men nei. Ikke å se noe sted. Så da spurte jeg en av de ansatte, hun trodde den var utsolgt men gikk bort til to andre for å høre om det kunne være igejn en rest på lager. Nope. Finito. Var resultatet. Den hadde visst forsvunnet ut på et blunk. Litt skuffet for at jeg ikke hadde klart å plukke opp denne godbiten før gikk jeg for å møte venninnen min. Hun fikk selvfølgelig hele historien, og ville gjerne ta turen innom Zara etter cafebesøket, for å titte på nyheter og den ansatte med den lekre skjorta. Vel tilbake tenkte jeg at jeg skulle be om artikkelnummeret. Var jeg riktig heldig hadde de igjen skjorta i Riga og kjæresten kunne kjøpe den med til meg. Så jeg gikk bort til hun jeg tror er daglig leder der og spurte om denne skjorta, forklarte hvem av de ansatte som hadde den på seg og sånn. Før jeg rakk å komme frem til at jeg ville ha artikkelnummeret for å undersøke med Zara i Riga, sier hun: "Ja, den ja, den henger det igjen en av på lageret tror jeg. Var nettopp inne der og da så jeg den." Musikk i mine ører, kunne ikke tro hva jeg hørte. De hadde igjen EN. Hun henter den, en igjen i medium, og siden den er oversized går det bra det. Så da ble det gromskjorte på meg gitt. Den som maser får resultater.

9 kommentarer :

B sa...

En rikig grom historie. Kunne ønske det samme skjedde meg da jeg var på utkikk etter en spess kjole på hm her om dagen, men neida. Fin var skjorta og. :)

Ladybird sa...

Takk fro det, jeg er som du skjønner blitt veldig glad i denne skjorta. hadde aldri trodd jeg skulle ende opp med den! Det er så trist når man forelsker seg i ting,så er de vekk...

Anonym sa...

hey this blouse is really really gorgeous! where did you buy it? can I get one of those too??

Ladybird sa...

I love my new blouse, it is from Zara. I was only luck that I got it, and I could not be more greatful, cause it is the best! Pop to Zara, and see if they still got it, Kitten!

Caroline sa...

nej vad fin den var, detaljerna allt, vilket kap=)

Anonym sa...

Der var du bra heldig ja! Nice skjorte!

Ladybird sa...

Love it! ;o)

Anonym sa...

shit, den var nydelig!

Ladybird sa...

Kan tro jeg er glad i den Siggen!