Sider

04.03.2007

Dagens antrekk; jentemiddag og innflyttingsfest



Som blogget var jeg hjemme i helga. Der ble det blant annet tid til middag med jentene og innflyttingsfest. Antrekket for aftenen besto av en svært så billig Vero Moda kjole som jeg kjøpte på salg for 30 kroner. Med noen få sting langs en rift ved glidelåsen var den klar for fest. Dresset kjolen ned med sorte strømper, to lag faktisk, en ensfarget under og blondestrømper over. Og de elskede lakkstøvlettene mine fikk testet seg den kvelden.

Kjole fra Vero Moda
2x strømper fra H&M
Støvletter fra Bianco Footwear

7 kommentarer :

Zava sa...

30 kroner? Da har du virkelig gjort et kupp av de sjeldne. Fint snitt og utrolig nice fargekombo - svart og mørk blå har jeg skikkelig sansen for.

Snart tretti sa...

Det er jo den kjolen jeg kjøpte på salg på Vero Moda for et par måneder siden. Liker den kjempegodt! :)

Ladybird sa...

30 kroner var ingen upris nei, he he he. Den sløyfa bak trenger litt mer jobb, den er litt skeiv, men ellers alt bra. Jeg er også veldig glad i den fargekombinasjonen Zava, dessuten gjør den blåfargen seg veldig godt på blanke stoffer. Så artig at du også har den grombaben, tror nok jeg kan bli veldig lad i min og! :o)

sus sa...

30 kroner? Det er jo helt fantastisk, den var kjempefin!

Ladybird sa...

Ja, det er helt latterlig at den bare kostet 30,- Fant den i en stor haug med klær på Vero Moda, CC Vest.

Anonym sa...

Så fin du var!!

Ladybird sa...

Takk Ingvild snuppa!