Sider

15.02.2007

News fra H&M

Nå har det skjedd endel på H&M sine hjemmesider. Spannande.

Det er lagt ut noen få bilder av Madonna sin kolleksjon. Snasen kjole det.

Bilder av klokkekolleksjonen. Jeg forelsket meg i den med den hvite med plastreimen. Har siklet en stund på en slik en.

Også får vi en sniktitt på mange av skoene de skal få. Liker at de satser mer på sko. Mange fine og.


Også var det disse to kjolene da. En søt og blåmønstret, perfekt til late sommerdager. Og KJOLEN med store bokstaver da...jeg falt pladask for denne beige/gullfargede. Yummi!

11 kommentarer :

Anonym sa...

Det er IKKE festlig med shoppingforbud,når slike fristelser kommer.Den blomstertunikaen var jeg på nippet til å klikke hjem.Men nå er den dessverre utsolgt.

Ladybird sa...

Den er utrolig søt ja. Shoppingforbud burde egentlig innebære nettforbud, og butikkforbud...fristelsene er ganske store om dagen!

Anonym sa...

D er jo takk og lov tillatt å kikke.....

Ladybird sa...

Ja det er det jo, man har mye fint i skapet som kan transformeres hvis man bare inspireres litt og!

Anonym sa...

Å det prosjektet var allerede gått i glemmeboken .Lider av kortidshukommelse......Uffameg---

Ladybird sa...

He he he...jeg kjenner meg dessverre altfor godt igjen!

Zava sa...

den madonna har på seg er gullegod! Så synd bare at den kommer til å bli kjapt overeksponert.

B sa...

oi, der var det mye fint. særlig skoene. jeg tror jeg må ta en nærmere titt på h&msidene nå

Ladybird sa...

ja ikke sant Zava, de designerkolleksjonene skal liksom tynes så veldig. Det er trist, for det er mye fine ting. Kjolen ser jo veldig flott ut den! Goda at det ikke bare er syntetiske tradksuits...Og til deg Be, ta deg en titt, det har skjedd masse nytt og spennende på siden. Moro!

Anonym sa...

Så at det var kommet inn noen pumps i butikken.Det var et par i skarp grønn med åpen tå som jeg ikke torte å se nærmere på.

Ladybird sa...

Huff...sko er skumle. Man trenger de egentlig ikke. Men så må man bare ha de allikevel.