Sider

19.02.2007

Jenta fra "Street Eye"


Alle som har plukket med seg Only avisen "Street Eye", som deles ut på Only og Vero Moda butikker har nok lagt merke til denne jenta.
Hun heter Sara Farah og dukker opp på Trend Spotter sidene. Fantastisk stil på denne jenta fra Dubai, som er bosatt i New York. Har sett flere blogge om henne, ikke så veldig overraskende. man legger virkelig merke til henne og den personlige stylingen hennes. Det var da jeg så igejn Sara Farah på Bianco sine hjemmesider, jeg fant ut at jeg bare måtte blogge om henne. Det blir neppe siste gangen man ser henne. Jeg ble veldig fascinert av bruken hennes av hodeplagg.

Photos: "Street Eye" Only

5 kommentarer :

Anonym sa...

Hun er så pen og så kul!

sus sa...

Im intrigued. Aldri hørt om, men liker det jeg ser.

Ladybird sa...

Hun tar kaka hun ja, Ingvild og Sus! Hun har hva man kaller karisma.

The Fashion Economist sa...

Har bladd gjennom bladet, jeg, også. Utrolig fet stil på den jenta, ja! Og kundemagasiner er definitivt kommet for å bli:)

Ladybird sa...

Hun er flott ja, man glemmer liksom ikke henne med det første.