Sider

14.02.2007

Dagens antrekk; skole og jobb


Idag bærer det avgårde på skolen, noen timer forelesning der, før jeg haster ned på jobben. Og med dette været som er så lite inspirerende blir påkledningen heller kjedelig. Tenkte jeg skulle bruke en cardigan fra JC idag, som jeg knapt har brukt før. Får litt dårlig samvittighet for slike ting som bare ligger der. Egentlig er jeg ganske effektiv på å rydde vekk disse klærne og gi de bort, men denne har blitt liggende. Har en gammel blondetopp fra H&M under cardiganen og et midjebelte for å holde orden på en ellers uhåndterlig cardigan. Slitte jeans er alltid like comfy.

12 kommentarer :

Anonym sa...

Fatter ikke at du ikke har brukt den jakken så mye?Det ble jo veldig stilig med beltet på.Kjenner meg igjen i det du sier.Har også klær som bare venter på å bli brukt.Samvitttigheten gnager...

Ladybird sa...

Takk for det snuppa! Men jeg tror det bildet kanskje lyver litt. Er nemlig et merkelig snitt på jakka. Den er veldig kort bak, så jeg må dra den ned hele tiden for at den skal gå inn under beltet, dessuten er det to sånne lange stykker foran som man liksom skal wrappe rundt seg og knyte. Noe som egentlig fører til at den bulker seg på steder den ikke burde bulke. Men jeg ble overrasket over at den tok seg så bra ut på bildet. bakfra er den ikke fullt så fin... :o) Jeg har jevnlige perioder der jeg forbye meg selv mot å gå med yndlingsklærne mine, slik at jeg må ty til disse hyllevarmerne som ligger igjen i skapet. Det setter fart på kreativiteten, da må man plutselig tenke litt, istedet for å ha på seg det gamle vante... :o)

Anonym sa...

Kanskje det er den rette måten!!Det skal jeg jammen meg gjøre!

Ladybird sa...

Det er hva jeg kaller tvunget kreativitet...hvis du i tillegg tar et lite "SATC" maraton...så ligger alt til rette for noen spenstige antrekk ;o)

Anonym sa...

Hva studerer du?

Ladybird sa...

det å forklare hva jeg studerer er en avhandling i seg selv ;o) Jeg har studert mye forskjellig; interiør, visuell kultur, markedsfag...bygger nå ferdig en bachelor. Jeg ender forhåpentligvis opp i et krativt yrke, imagebygging eller konseptutvikler er to mulige yrker.

mahret sa...

I really love that. Esp. the belt! Very nice, very casual, very simple!

Ladybird sa...

Thanx Rettchen! Sure love feedback ;o)

Anonym sa...

this looks really cool!!

Ladybird sa...

Thanx alot Kitten! Love your feedback.

Anonym sa...

Kjempestilig antrekk! Kult med det brede beltet i midja.

Ladybird sa...

Takk for det Hilde! Jeg har en forkjærlighet for belter som fremhever midjen...og de er det jo nok av i disse tider!