Sider

15.02.2007

Dagens antrekk: blodgiving og jobb



Idag har jeg gjort en god gjerning. Jeg har blitt blodgiver. Det anbefaler jeg dere alle å gjøre også. Plutselig er man i en situasjon der man trenger å få overført blod selv, og da er det greit at noen vil avse en time av sin tid og en halvliter blod til dette. Meld dere inn på denne siden. Så ble det litt jobbing på meg. Jeg hadde på meg:
-sorte tights fra H&M
-sort singlet fra H&M
-en trend topp fra H&M
-sort cardigan fra Zara
-og den grå lange cardiganen fra julekalenderen til H&M
Tydeligvis glad i H&M denne dama her!

4 kommentarer :

Anonym sa...

Så flott gjort av deg.Godt med gode gjerninger!

Ladybird sa...

Det burde egentlig være en selvfølge. Må skryte litt av alle mine sykepleiervenniner som gir blod til den store gullmedaljen! De har inspirert meg litt de ja...

Anonym sa...

Positiv påvirkningskraft med andre ord!

Ladybird sa...

Jepp, det skal være sant og visst!