Sider

17.01.2007

Mitt veske innhold...ikke rent lite





Ja ja, jeg drasset virkelig rundt på mye rart nå. En opprydding i veska var godt. Det var Zava som inspirerte meg til å sette i gang. Veska mi i lakk var kjempebillig, tror den bare kostet 129,- eller noe, så jeg kjøpte den i tre farger faktisk...(hot pink og beige). Men den begynner å bli noen år nå, og ble gledelig tatt frem igjen i høst. Også var det det berømte innholdet da, som det var mye av. Skal vi se, hvor skal man begynne.

Jo jeg hadde:

-et stort nøkkelknippe, med alle nøklene mine
-gavekort fra Zara og H&M
-Elizabeth Arden pudder
-O.B
-to håndkremer, en fra Christian Dior, og en annen jeg kjøte fordi den luktet så godt (men ikke er noe god)
-Vaselin, flott på lepper og øyelokk
-drops fra Bianco
-to epler
-brukte sporveisbilletter
-almanakk
-brev jeg skulle poste
-solbriller
-spansk ordbok
-fingervanter
-maglite (!)
-7 ulike leppeprodukter...oi oi...alt fra leppepomade til fargede glosser. (MAC leppomade med farge, I.D minerals lipgloss, Sephora leppetusj, MAC lipgloss, Isadora lipgloss, MAC leppegele og Elizabeth Arden 8 hour leppestift.)
-minnekort til kamera
-enda en håndkrem, fra Dermalogica
-paljettprydet pung med alle bankkort og lignende i
-liten jordbær pung
-anti-gnagsår stift fra Scholl
-og en clutchveske....


Alt dette har jeg altså drasset med meg rundt...Har sikkert fått skeiv rygg av all den bæringa.

9 kommentarer :

Anonym sa...

Wee, enda mer veskeinnhold! Artig å se. Fin veske hadde du og ;-)

Ladybird sa...

he he he...takk for det!

Anonym sa...

maglite! :D hva skal du med den a? hahaha. jeg går rundt med målebånd i veska. tar nye arkitektjobben min veldig seriøst. haha.

Ladybird sa...

he he he..godt spørsmål, det meste i denne veska trenger jeg jo ikke. tingen var nemlig den at jeg skulle rydde i bilen, og der lå denne magliten, så da havnet den i veska, men den kom seg aldri lenger...

Zava sa...

Artig!! Kanskje dette skal bli et fast månedlig innslag du :D
Nice veske forresten, der har du gjort et kupp (eller tre var det visst). Du er en skikkelig samler også ser jeg, akkurat som meg (og sikkert veldig mange andre jenter med stooore vesker).

Ladybird sa...

Rart at det skal være så lett å putti ting oppi, men så hardt å ta de ut...Ja, dette burde nesten være et fast innslag det!

The Fashion Economist sa...

Imponerende innhold!
Tror jeg snart må sjekke innholdet i min egen veske for å se om jeg kan matche dette.

Ladybird sa...

Ja, jeg tror vi nesten må begynne å skrive vekt på veske med innhold i postene, for dette er drøye saker.

Anonym sa...

gosh takk endelig ser jeg at det er ikke bare meg som har med 40 ulike leppegønker!