Sider

22.01.2007

Klokke


Jeg skulle hatt en klokke. Problemet er bare det at jeg aldri finner den perfekte. Jeg har sett etter en typisk herreklokke i fem år, men den må være tilpasset en damearm, da mine håndledd er som piperensere. Jeg kjøpte meg en nydelig en i Thailand, fake selvfølgelig, som har fungert som bare det inntil i fjor. Den klokka kunne jeg fint betalt noen tusen for, da den var suveren! Bør vel ta den med til en urmaker å høre om det er noe håp om gjenoppliving. Uansett, denne fra IKE var rett og slett et godt alternativ. Den gjennomsiktige plastreimen var egentlig veldig kul!

2 kommentarer :

Zava sa...

Piperenser du også? Funny, samme her :) Må alltid ta av latterlig mange ledd på alle klokker. Fin denne da!

Ladybird sa...

Akkurat, ankler og håndledd er ekstreme. Skikkelig piperenser! Typisk nok liker jeg ikke sånne små urskiver heller...fin match...